Alguns factors importants en parlar de posicionament

general

Alguns factors importants en parlar de posicionament segons una agencia seo
Els motors de cerca tenen en compte centenars de paràmetres a l’hora d’analitzar i posicionar un lloc web (segons el grau de conformitat amb la sol·licitud de cerca introduïda).

Entre elles es destaquen:

L’experiència de l’usuari: a dia d’avui, aquest és un dels factors que més estan tenint en compte els motors de cerca per posicionar o conservar una posició, atès que es basa en la pròpia experiència dels nostres visitants, és a dir, els seus usuaris .
La Rellevància del contingut: és la relació que el contingut d’una pàgina posseeix enfront d’una determinada cerca. Aquí no parlem simplement que el contingut d’una pàgina contingui el terme buscat, sinó que un motor de cerca es basa en centenars de factors on-page relacionats amb la qualitat del mateix per posicionar-lo.
L’Autoritat del lloc: bàsicament aquí parlem de la notorietat d’una web. Com més popular és una pàgina web, més important es considera que pot arribar a ser la informació que ella conté.
Tots aquests factors són d’especial rellevància per a determinar la utilitat (o no) del contingut per als usuaris.

Així mateix, tots els factors que afecten la posició d’un lloc web en els motors de cerca es poden dividir en dos tipus:

externs
Interns
Factors interns d’optimització a tenir en compte
L’optimització interna (on-page), es refereix al sistema i estructura interna del lloc, inclou treballs dedicats al desenvolupament de la qualitat general del lloc i els beneficis que aporta el lloc a l’usuari.

S’hi inclouen el treball sobre l’estructura de la informació del lloc web, el temps de càrrega, la percepció de la qualitat del contingut (des del punt de vista d’un usuari) i, per descomptat, la qualitat general de la pàgina web .

»Pot interessar: Què és un algoritme i com funciona en els principals cercadors d’Internet?

En temes de contingut és important la creació de textos únics en cadascuna de les pàgines i la no sobre optimització de la densitat de paraules clau. Avui dia, els algoritmes dels motors de cerca fan anàlisi semàntica del text per detectar possible correu brossa.

»També et pot interessar: Com crear contingut web que captivi a Google i augmenti les teves visites?

Factors de comportament de l’usuari. Són totes les accions que els usuaris poden realitzar al nostre web:agencia seo barcelona