SEO

general

Moltes empreses compten amb un recull de premsa, inclòs a la pàgina web com una secció més on és possible conèixer la rellevància de la companyia en els mitjans de comunicació. No obstant això, aquest contingut podria ser una útil eina de posicionament SEO si s’aprofita de forma correcta. Què és un recull de premsa Per a qui ho desconegui, 1 recull de premsa consisteix a mostrar als usuaris totes les aparicions d’una companyia en una notícia publicada per mitjans de comunicació. La majoria de les empreses es limiten a enllaçar de forma externa amb la notícia, identificant breument el nom del mitjà, la data de publicació i / o la temàtica sobre la qual gira la notícia. No obstant això, una bona feina d’optimització podria convertir aquest recurs en una ajuda per al posicionament SEO creixent i amb uns resultats molt beneficiosos. Optimitzar el recull de premsa per SEO L’optimització d’un recull de premsa ha d’aconseguir incrementar considerablement el contingut existent a cada pàgina. Per a això, s’ha d’abordar cada publicació en un mitjà de la següent manera: agencia marketing digital barcelona

 

Pas 1: Crear enllaç a la notícia Aquest pas és el que actualment es realitza en gairebé totes les pàgines web on s’aprofita aquest recurs. És important afegir el text del titular de la notícia a l’enllaç, així com informació addicional que es desitgi incloure.

Pas 2: Crear contingut per cada notícia Podem crear una pàgina individual que expliqui l’aparició de l’empresa en el medi, ja sigui per notícia directa o indirecta. A més, és possible aportar informació addicional que estigui enfocada als mateixos termes o d’altres que ens serveixin en posicionament SEO. D’aquesta manera, aconseguirem constantment multiplicar el pes de la nostra pàgina a Internet, amb nou contingut original i optimitzat per keywords que ens interessen.

Pas 3: Crear un arxiu de notícies És important optimitzar la pàgina d’arxiu de notícies, atès que també és posicionable. En funció dels interessos SEO que tinguem, podem arxivar aquest recull de premsa per dates o també per temàtiques, sent una paraula clau cada temàtica escollida. Pas 4: Reforçar la reciprocitat amb els mitjans Si creem un recull de premsa tan optimitzat i complet, els mitjans de comunicació estaran encantats. És el moment perfecte per incentivar la reciprocitat. Per a això podem valer-nos de les notes de premsa. En enviar les notes de premsa, és convenient incloure enllaços cap a la web de la nostra empresa, en un contingut natural i original, que incentivi a l’usuari fer clic per visitar-la. D’aquesta manera, haurem tancat una estratègia perfecta d’optimització SEO, basada en clippings de premsa optimitzats, amb la qual tindrem tant major pes de la pàgina com enllaços provinents de mitjans de rellevància.

Font:https://www.seowebconsultora.es/