Com afectarà El SEO a Google Glass

general

 

Tot i que Google Glass encara no està disponible per al públic espanyol, si ho està per als britànics i americans. Tot el món vol unes copes, gaudir a casa d’un avanç més que futurista. No obstant això, les empreses que treballem a SEO ens faran veure el nou dispositiu diferent. Com funciona Google Glass Per a aquells que no estan familiaritzats, Google Glass és un dispositiu que va ser presentat per Google l’abril de 2012. Encara està en fase de desenvolupament, encara que ja es ven, però no deixa de ser alguna cosa molt nou. La idea que hi ha darrere de Google Glass és fer tot el que un telèfon mòbil fa, excepte que no hauràs de treure el teu telèfon. Les Google Glass, són com un ordinador en el costat de la gafa, la informació es mostrarà en front dels teus ulls. Algunes característiques que inclou: Imatges. Podeu prendre una foto diguem, «fer una fotografia». Tot el que necessites fer és mirar el que vulguis fer la foto, i ja està. Direccions. Podeu obtenir direccions d’algun lloc just davant dels teus ulls, no tens que seguir buscant al telèfon o mirant a tu voltant. Traducció. Google Glass és ideal per als viatgers en cas de necessitar una traducció. En lloc de tenir que buscar el telèfon a la seva gran motxilla o port, simplement dieu el que vols dir i Google serà parlant per tu en el idioma que vulguis, impressionant.Los missatges de text. Les missatges de text poden aparèixer en front de tu per facilitar-te la lectura. Una cosa notable a tenir en compte sobre Google Glass és la idea que no vas a estar mirant un ordinador de pantalla durant tot el dia. Els missatges només apareixen quan els necessites. També és bo saber que Google Glass no permetrà cap publicitat, per la qual cosa cap usuari ha de preocupar-se sobre els anuncis que apareixen durant tot el dia, això vindrà que veure com evoluciona d’aquí a un futur. SEO Consideracions en Google GlassQuant se sap tracta de SEO, és interessant pensar com Google Glass va a canviar el joc de les cerques. A través dels comandos de veu, els usuaris podran buscar el que vulguin (per suposat, gràcies al cercador Google). Això vol dir que el SEO segueix sent important. Dos coses importants van a canviar quan s’utilitza Google Glass davant un ordinador d’escriptori o un telèfon intel·ligent: cerca local. Això va ser més important que mai degut a la naturalesa del nou dispositiu. Si la gent va a buscar alguna cosa a Google Glass, sense dubte va ser una cosa basada en la ubicació. Google+ serà més important que mai degut a les opinions locals. Els llocs ajudaran a Google Glass a determinar el que està al voltant del cercador i quina és la millor opció possible.Frase llarga en la consulta de cerca. Si desitgeu aconseguir el que es troba a Google Glass, tractant d’optimitzar per a les cerques de Long tail serà la seva millor aposta. La raó? La gent parla de manera diferent del que escriu. Tendrás major probabilitat de trobar algú que s’ha posicionat amb frases llargues que amb paraules clau curtes.

Font:seowebconsultora i mentedigital