Els SMS i la seva estratègia màrqueting digital

general

Els SMS i la seva estratègia màrqueting digital

Hi ha moltes maneres perquè els clients s’emboliquin amb el seu negoci a través dels missatges de text. Això ha fet que moltes empreses hagin tingut èxit en la seva estratègia màrqueting digital, i és que per mitjà de les paraules es pot crear una necessitat, despertar un desig i oferir la solució que els teus clients busquen.

Estratègia màrqueting digital a través de promocions via SMS

Hi ha dos principis bàsics en el moment d’oferir promocions SMS: El temps, els missatges de text es reben immediatament. Segon la segmentació duplica la seva mitjana de venda ja que parteix el mercat en conjunts amb característiques i necessitats semblants per poder brindar una oferta diferenciada i acomodada a cada un dels grups objectiu. Les variables de segmentació de mercat es troben concentrades en variables demogràfiques, geogràfiques, psicogràfiques i de conducta.
Una altra estratègia màrqueting digital és fer concursos, és una altra forma de fer créixer la seva llista opt-in i atreure la curiositat dels seus clients existents per un ànim promocional.
La majoria dels consumidors expressen que prefereixen el texting com una plataforma de suport al client sobre la seva actual mètode preferit. Aquí deixo un link el qual l’ajudarà com a canal de servei al client:

Estratègia màrqueting digital i diferents eines

La promoció de consells és útil quan utilitzen la informació del client per fer la recomanació immediatament rendible per a ells. Els recordatoris de cites són una forma eficaç tant per als clients com per a les empreses, ja que estalvien temps en trasllats, trucades telefòniques i una cosa molt important la puntualitat. Quan una de les parts no pot acudir a la cita l’ideal és comunicar-se per missatgeria de text i això fa que el negoci funcioni amb major fluïdesa i que els clients se centrin en el seu dia a dia lluny d’un ordinador o wifi i poder resoldre els seus dubtes i problemes. Aquesta eina permet guardar les converses per a una posterior consulta i així portar la seva agenda diària.
L’orientació i la personalització funcionen bé en ambdós extrems, les empreses redueixen despeses en promocions generals que només beneficiarien a alguns clients i en segon lloc augmenta l’honestedat i conservació dels clients oferint-los premis meritoris per a ells.
Per finalitzar tenim les enquestes per SMS aquesta és una atractiva estratègia marketing: digital ja que involucra als clients i se’ls fa saber que s’aprecia la seva opinió i que el seu negoci hi és per servir-los.

agencia seo barcelonaagencia marketing online barcelona